Luuk Zanderink en Kim Groener algemeen kampioen CT veld en zetten

Zaterdag 18 november was de 3e en laatste wedstrijd van de CT op het veld en zetten. Voor Beuningen deden Luuk Zanderink, Gijs Senger, Bas Senger, Britt Blokhuis en Kim Groener, hier aan mee. Luuk Zanderink stond bij de heren op een ruime voorsprong en wist deze ook te behouden. Bij de dames kon Britt het nog net niet aan om een Silke Tulk te verslaan, en eindigde als 4e in het klassement. Daar in tegen deed Kim het uitstekend ze stond in punten gelijk met Karlijn Greven van Nooit Gedacht. Door de eerste wedstrijd te winnen kwam ze in punten voor op Karlijn die deze niet meer kon inhalen. Bij het zetten stond kim al voor in punten en door ook de laatste zet wedstrijd te winnen was ook deze 1e plaats binnen. Over twee weken 2 december begint de eerste wedstrijd op straat in Baak. De laatste wedstrijd 13 januari is bij Beuningen.