Luuk Zanderink Allround Nederlands Kampioen

Afgelopen zondag waren de NK voor de senioren, hiervoor wisten 10 leden van Beuningen zich te selecteren. Dit maal waren de wedstrijden in Mander. Luuk Zanderink wist op straat als enige het parcours in 5 schoten af teleggen. Op de baan ging hij goed van start tot het een na laatste lag hij op de baan nog aan kop, maar door het laatste schot wat minder te plaatsen moest hij hier vele meters inleveren. Hier eindigde hij als zesde. Bij het zetten wist Luuk een derde plaats te behalen, of dit genoeg was voor de allround titel. Maar met ruim een punt voorsprong op de nr twee wis hij deze titel binnen te halen. Hans Welhuis wist in zijn categorie als tweede op het veld te eindigen. De overige deelnemers waren Monique Eppink, Manon Zanderink, Partrick Meijer, André Luttikhuis, André Tijhuis, Win Leusink, Bennie Nijhuis en Bas Senger.