Junioren vallen in de prijzen bij de PK straat.

Afgelopen zondag waren de PK straat voor de junioren, deze wedstrijd werden op verschillende locaties gegooid.
De jongste cat. gooiden 300m bij Java hier werd Tessa Koehorst 3e. De jongens van cat. 2 speelden hun wedstrijd bij Lemselo hier behaalde Mathijs van der Aa een 3e plaats. De meisjes speelden deze bij Vooruit Losser hier werd Merle Aveskamp 1e en Meike Eppink 3e. De meisjes van cat. 3 speelden hier ook hier wist Susan van der Aa een 2e plek te halen. Cat. 4 speelden in Beuningen Lucas Hobbelink werd hier 2e, bij de meisjes wist Kim Groener op 3 meter net niet de 1e plek te behalen en moest het doen met een 2e plaats. Anne Westemeijer behaalde een mooie 3e plaats.
Zondag 18 februari zijn de selectie wedstrijden voor de NK op de zelfde locaties.

Reacties zijn gesloten.