Dames kampioen LSC 2018/19

Vlnr; Iris Luttikhuis, Britt Blokhuis, Kim Groener, Marloes Bos en Ellen Bos. Niet op de foto Ellen Aveskamp en de  leiders Erik Groener en Peter Zanderink.
Na in het eerste jaar als kampioen te zijn geëindigd in de landelijke straat competitie(LSC) begonnen de dames dit jaar weer vol goede moed aan het nieuwe seizoen. De eerste wedstrijd was een thuiswedstrijd in Beuningen,  de dames begonnen sterk en eindigden netjes op een 2e plaats, 1 schot achter de kernploeg. Om de dames uit te dagen voor de winst werd er een weddenschap afgesloten tussen de spelers en de begeleiders. Dit pakte goed uit en de dames wonnen met 3 schoten van de kernploeg die 2e als eindigden. De rest van de wedstrijden eindigden de dames elke keer netjes op de 2e plek. Al voor de dames aan de laatste wedstrijd begonnen waren zij ook dit jaar weer verzekerd van het kampioenschap. (Dit omdat de kernploeg niet officieel meetelt in het klassement) De laatste wedstrijd waren de dames niet in topvorm. Toch werd ook deze dag weer een 2e plek behaald.
De dames mochten de schaal mee naar huis nemen. Na de tijd is er nog een gezellig middag van gemaakt.
Het team bestond dit jaar uit: Marloes Bos, Ellen Bos, Iris Luttikhuis, Britt Blokhuis, Kim Groener (Top Invalster: Ellen Aveskamp)
En natuurlijk niet te vergeten de top begeleiders! Peter Zanderink en Erik Groener