Junioren Beuningen winnaar KTO veldcup

knielend vlnr; Thomas Luttikhuis, William Hobbelink,Daan Rolink, Lucas Hobbelink, Suzan van Der Aa
Staand vlnr, Rens Meijer, Andre Nijhuis, Britt Blokhuis en Thijmen Smellink.
Afgelopen Zondag zijn de finales verschoten van de KTO Cup De finales werden gespeeld op de baan van Nooit Gedacht. Beuningen mocht deze dag met 4 teams aantreden. Bij de junioren met de Cup klasse en de A en B cup. De senioren moesten smiddags spelen .Als eerste moesten de de B junioren tegen Nooit Gedacht, deze werd door Nooit Gedacht gewonnen. Daarna moesten de A junioren aantreden ook zei moesten tegen Nooit Gedacht, Deze wedstrijd begon gelijk op Beuningen bleef Nooit Gedacht goed bij maar door enkele mindere schoten aan Beuninger zijde kwam nooit Gedacht op een ruimere voorsprong en wist deze verder uit te bouwen, en zo wist Nooit Gedacht ook deze finale te winnen. Daarna moest de Cup klasse, Vooruit zicht – Beuningen. Beuningen begon goed met een super openingsschot. De eerste paar schoten ging het gelijk op Beuningen wist een klein voorsprong op te bouwen. Maar door enkele mindere schoten van Vooruit Zicht, wist Beuningen de voorsprong uit te bouwen naar een schot. Vooruit Zicht wist in de laatste ronde het schot er nog wel weer uit te werken maar moest toch zijn meerdere herkennen in Beuningen.

Na de middag moesten de Senioren aantreden De Toekomst tegen Beuningen. Beuningen begon de wedstrijd direct op een vreemde manier met een achterstand. De gehele wedstijd lag Beuningen achter, langzaam kwamen ze weer dichterbij maar op de momenten dat ze weer voor zouden komen verzakten ze dit. En kwamen weer verder achter te liggen zo verliep eigenlijk de gehele wedstrijd. Tot de laatste 4 schoten was de achterstand 7 meter uiteindelijk wist Beuningen dit terug te brengen naar 2 meter. Het laatste schot was beslissend Ramon Groener wist een super schot te produceren. De Toekomst had het laatste shot niet goed geplaatst en het leek er op de Beuningen toch met de winst aan de haal zou gaan, maar de kloot sprong van uit de sloot weer de baan op en raakte een toeschouwer. Het schot moest opnieuw, dit maal was het wel goed en de kloot rolde 1 meter voorbij die van Beuningen, en zo wist de Toekomst toch op het nippertje de cup met de grote oren te winnen.