Dames KV. Beuningen Nederlands kampioen straat.

stvnlnr, Jan Benneker, Anne Westemeijer, Marloes vd Velde, Esther Bos, Erik Groener.
knielend, Britt Blokhuis, Sanne Droste en Kim Groener.

24 maart was het zover, de laatste wedstrijd van de landelijke straat competitie. Na een matige start van het seizoen bij de dames waren ze dit jaar niet zoals voorgaande jaren al verzekerd van de 1e plek. De laatste wedstrijd gingen ze goed van start, en dit zette ze door tot het eind. Dit mede door de goede begeleiding van Erik & Jan. Ze wisten de wedstrijd winnend af te sluiten en daarmee de 1e plek binnen te slepen. Bij de heren was het een stukje spannender. Hier was de laatste wedstrijd een rechtsreeks duel tegen KV Zwolle. Beuningen 1 heeft gedaan wat ze moesten doen door de wedstrijd te winnen. Helaas leverde dit niet genoeg punten op om kampioen te worden. Hierdoor eindigde Beuningen 1 op de 2e plek en ging KV Zwolle er met het kampioenschap vandoor. Ons Streven werd 3e. Doordat Beuningen 2 vandaag 7e is geworden, hebben ze een 6e plek behaald in het algeheel klassement.

Bij de heren van BE1 speelde mee Luuk Zanderink, William Hobbelink, Bas Senger en Gijs Senger.

2e paasdag (1 april) is de 3e straatwedstrijd voor algemeen kampioenschap Beuningen. Start 9:30 bij de kantine op de Punthuizerweg richting Mensman. Deelname voor alle leden 15 jaar en ouder.
Dinsdag 2 april is er  de ALV van Beuningen aanvang 20:00 uur locatie clubgebouw.
7 april zijn er voor de junioren selectie wedstrijden voor deelname NK.

Corné Hoonberg wint Sterrebosbeker 2024

Op 20 januari werd weer de Sterrebosbeker verschoten op de Mekkelhorsterstraat. Onder frisse maar zonnige omstandigheden streden er 23 deelnemers om de titel. Na een mooie wedstrijd wist Corné Hoonberg overtuigend te winnen door als enige met 8 schoten over de finish te gaan. Gevolgd door Edwin Aveskamp met 9 schoten. Peter Zanderink wist van de vele met 10 schoten de meeste meters te behalen en werd daarmee 3e. Voor de volledige uitslag klik hier.

Nieuws KV Beuningen

In verband met de weersomstandigheden waren de juniorenwedstrijden afgelopen weekend afgelast. De LSC in Tilligte ging daarentegen wel door. Het eerste heren team is 2e geworden. Het tweede team van Beuningen is knap 3e geworden en daarmee eindigende ze beide boven koploper KV. Zwolle. De achterstand van Beuningen 1 op Zwolle is nog slecht 3 punten. Het damesteam wist in een spannende onderlinge wedstrijd op meters te winnen van Oud Ootmarsum dat een goede wedstrijd gooide.

Zaterdag 20 januari is er de Sterrebosbeker op de Mekkelhorsterstaat, aanvang 13.30 uur.

Zondag 21 februari spelen de senioren wedstrijddag 11.
Beuningen 1 – Oud Ootmarsum 1; Steeds Vooruit 1 – Beuningen 2; Beuningen 3 – Oud Ootmarsum 2; Out Ootmarsum 3 – Beuningen 4; Java 2 – Beuningen 5; Beuningen 6 – Steeds Vooruit 3; Noord Berghuizen 4 – Beuningen 7; Beuningen 8 – Lemselo 5; Steeds Vooruit 5 – Beuningen 9; Beuningen 10 – Rossum 4; Noord Berghuizen 5 – Beuningen 11; Vooruitzicht 7 – Beuningen 12